PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » GearBoxy i ich części » Elektryczne części » Układy MOSFET » JeffTron - MOSFET z Active brake do GB V2
Pas taktyczny z kalmrą kobra
 
  • E-mail:sklep@azteko.pl
  • Telefon730-406-418
  • Godziny działania sklepu
    Wt.-Pt. 12-18:30

    Sobota: 11-16

    Dembowskiego 4 lok 1

    02-784 Warszawa
JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2
JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2
JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2
JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2
JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2
JeffTron  - MOSFET z Active brake do GB V2
Nasz hit

JeffTron - MOSFET z Active brake do GB V2

JeffTron

Czas wysyłki: 24 godziny

Koszt wysyłki: od 14,50 zł

Numer katalogowy: 43112

Kod producenta: BH-JF-BRK-S3

Stan magazynowy:

Stan produktu: Nowy

Cena: 149,77 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Profesjonalnie zaprojektowany mosfet z aktywnym hamowaniem silnikiem. Urządzenie zwiększa szybkostrzelność repliki i żywotność baterii w porównaniu do oryginalnego okablowania. Tłok nie jest częściowo wysunięty po strzale, sprężyna się nie męczy, części wewnętrzne nie są naprężone, a dysza w dużym stopniu blokuje komorę. W przypadku replik o wysokiej szybkostrzelności  rozwiązuje problem wielokrotnych strzałów w trybie ognia pojedynczego. W pełni zintegrowane urządzenie wewnątrz gearboxa v.2 zamiast oryginalnych styków spustu zgodnie ze standardem Tokyo Marui.

SPECYFIKACJA:
- Wbudowany mosfet z aktywnym hamulcem na przełączaniu styków z SHS
- Łatwy montaż wewnątrz gearboxa v.2
- Płytka z elektroniką pokryta jest lakierem zabezpieczającym przed wnikaniem wody do urządzenia
- Przeznaczony do sprężyn do m160 (odpowiada prądowi 75A na pojedynczy strzał lub 25A odpalanie dawki przez maksymalnie 30s). W przypadku większych obciążeń wybierz hamulec aktywny (umieszczony na zewnątrz skrzyni biegów)
- Przeznaczony do wszystkich typów powszechnie stosowanych akumulatorów do 17 V (Ni-xx 8,4 - 12 V, lipol 7,4 - 14,8 V)
- Nie jest pobierany prąd spoczynkowy
- Ze względu na zasadę działania mechanizmu AEG tłok zatrzymuje się w losowej pozycji w trybie AUTO
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.


Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu